søndag 19. juli 2009

Thanks for all

Since the pirate bay is sinking (being sold) im leaving the ship.

So i wanted to open this last post and see if people wanted to say thanks for what i did :)

If you want to say thanks for all it would be really nice.
Then just please post a reply and if enough thank you replay's are commented maybe i find myself a new ship to live on.

Over 200 releases it's become so far and maybe more to come.

So to close it
Thanks you iNYcore, miwuth
You know who you are and thanks for all.
and LHann3 thanks to you to

Greetings all Donnieakalefty

37 kommentarer:

  1. NEI NEI NEI!!!

    Du skal overhodet ikke legge ned nei, dette med "piratbukta" blir det neppe noe av - så vent og se hva som skjer.

    Evt. finn andre kanaler å få spredd dine glimrende releaser på! Snakk om gullgutt for oss som liker norsk tv og bor utenfor norge...

    Stå på!

    SvarSlett
  2. Hei
    Takk for alt du legger ut.
    Håper du fortsetter på en annen side.
    Vil veldig gjerne ha mer av paradise hotel danmark.

    Mvh
    Øystein

    SvarSlett
  3. Thanks a bunsh for all your great uploads Donn,
    you are this year biggest "seriemester" ;-)

    Thanks !

    R.Felgen.

    SvarSlett
  4. takker enormt for pacific blue (ikke en sommer uten :P ) veldig fint for folk som meg som ikke har den tv2 kanalen det blir sendt på...

    skal du fortsette med å fikse tv serier så vill jeg egentli anbefale tvtorrents.com eneste problemet er at man må få invitasjon for å joine, driver å prøver å skaffe meg invitasjon selv, letter sagt enn gjort =/

    SvarSlett
  5. Helt enig med den forste kommentaren. Du betyr enormt mye for oss som bor i utlandet.
    haper at du vil fortsette en annen plass og jeg venter spennt pa den nyheten. Ble "kjent" med deg via Pacific Blue og takker av hele mitt hjerte for den serien
    haper inderlig at vi ses igjen:)

    MVH
    Skamfer

    SvarSlett
  6. Takker for alt arbeid du har lagt ned :) Håper du finner et nytt sted å legge ut serier/filmer!

    Ozzmium

    SvarSlett
  7. maD_mAN
    Vil ikke bruke tvtorrents da du ikke får lov til og legge med NFO filer kun video filen.
    Da er det ikke noe alternativ og bruke beklager.

    Muligens det vil komme et annet sted men ingenting er sikkert.
    Mvh

    SvarSlett
  8. Håper desperat at du finner deg ei ny skute, alle dine torrents har blitt satt stor pris på her i heimen!

    Takk! :-)

    SvarSlett
  9. Thepiratebay.org ble ikke solgt likevell.

    Men takk for alt du gjorde

    Link: TPB salg gikk i vasken http://www.itavisen.no/819488/pirate-bay-salget-blir-ikke-noe-av

    SvarSlett
  10. Donnie jeg anbefaler www.lostbay.org/ på det sterkeste det er et norsk torrent samfunn :)

    SvarSlett
  11. www.thelostbay.com**

    SvarSlett
  12. Anonym
    lost bay vil IKKE bli brukt noensinne så lenge siden krevet at du må være medlem og sannsynligvis aldri uansett.

    Mvh

    SvarSlett
  13. Du er en stor person donnie, Lykke til med videre proskjekter og TUSEN TAKK :D

    SvarSlett
  14. Hi, Donnieakalefty! Greetings from California! I just recently discovered your torrents & I wanted to say thank you very much for ripping & sharing. Please continue to share videos, if not on ThePirateBay, then please find another torrent hub. Cheers & thank you very much again!

    SvarSlett
  15. Anonym
    Hey thanks for the greetings from california.
    Hope you enjoy it.

    And for everyone else thanks for the nice comments it's really nice.

    With best regards

    SvarSlett
  16. Hei , er jo ingen grunn til å forlate piratebay! Trenger såårt sesong 1 av wipeout Norge, og har ingen seeds, kunne du vært så snill å hjulpet meg?



    TBB

    SvarSlett
  17. Kan du ikke fortsette å legge ut paradise hotel danmark


    Mvh
    Anonym

    SvarSlett
  18. Hei! Kunne du legge ut de siste episodene av Paradise DK sesong 5 på piratebay??
    Har ikke tv3 og siden jeg fant de 22 episodene du har lagt ut har jeg gledet meg såååå mye over de. Vil derfor gjerne at du legger ut resten også. Håper det lar seg gjøre ; )
    Klem camilla

    SvarSlett
  19. Anonym
    Det fins seedere på wipeout sesong 1 :)

    Anonym camilla
    takk for klemmen legg igjen mailen din så skal jeg få sendt det over til deg.
    Mvh

    SvarSlett
  20. hei, setter pris på jobben du gjør!
    Ville bare spørre om hvordan du laster ned fra tv3.no? :)

    SvarSlett
  21. Hei

    Donnie jeg skulle også gjerne at de resterende episodene av Hotel paradise sesong 5?
    Ønsker veldig at du legger ut resten.

    Mvh
    Øystein

    SvarSlett
  22. Hei! MÅ du forlate skuta? Det er synd for alle og enhver!! DU var den eneste som hadde "Da damene dro"- som jeg klarte å laste ned 40% av før du forsvant :( Jeg er desperat, ber på mine knær, kravler gjennom søle og går på spikermatter for deg- jeg trenger deg og den serien!!!
    Tusen takk for at du la ut så mye bra, du vil bli dypt dypt savnet, DET er sikkert og visst!
    En piratklem fra meg, og lykke til på din vei

    PS: vet du om det i det hele tatt er MULIG å finne denne torrenten et annet sted?

    SvarSlett
  23. Hei Lisa H,

    Jeg leste din bønn her, og ettersom jeg hadde serien liggende og synes den er utrolig koselig selv, var jeg så edel at jeg startet å seede den igjen nå :-)

    Jeg håper du får tak i det!

    -Idun

    SvarSlett
  24. ÅÅÅÅ! En engel, det er det du er Idun! :) HJERTELIG (seed værsåsnill? jeg lover å fortsette å seede!!)
    SMASK OG TUSEN TUSEN TAKK
    LIsa H

    SvarSlett
  25. donnie, har du kommet på bedre tanker nå - soden piratsalget synes å være en vits.

    jeg vet jo ikke hvor jeg skal finne NORSK tv nå...

    snufs

    SvarSlett
  26. We're still cannot download entirely "Hellstrøm rydder opp". It stops at 99% and no seeders. We, poor clients, are left alone without the remaining part. Is there anything to be done?

    SvarSlett
  27. samme her:)sitter her på 99% å det er ufattelig trist...
    Jeg skal seede jeg viss jeg får siste prosenten...
    Da bliiiiiir jeeeeeeg GLLLLLAAAAA!!! :) :)

    SvarSlett
  28. Thanks so very much, you are a lighthouse in the storm, you are a getway to Norge TV and Cinema for those of us far away from Norway
    Sergio from Argentina

    SvarSlett
  29. hi! please , can you seed paradise hotel sesong 1 a little more ? when im done downloding every episode i will seed them. begging you

    SvarSlett
  30. Im sorry but there are no full torrent for paradise hotel norway S1.

    SvarSlett
  31. hva med paradise hotel sesong 5 danmark?

    SvarSlett
  32. Vis det ikke ligger en full torrent for sesong 5 av dannmark så har jeg ikke lagt det ut.
    Da må du se på tv3 sin web tv om det fins noe der kanskje.

    Mvh

    SvarSlett
  33. Hei!
    Jeg lurer veldig på om det er mulig at du kan legge ut Torrenter til paradise hotel 2010 sesong 2 i Norge etter hvert som episodene kommer. Har sjekka overalt, men finner ikke noe :( vær så snill =o

    mvh. Toby

    SvarSlett
  34. heia, finnes det noen mulighet for at du legger ut tangerudbakken sesong 2? dine glimrende releaser er det eneste jeg får med meg av norsk tv her i england

    SvarSlett
  35. Det er ingen planer om og legge ut noen flere serier.

    Det kan hende det skjer senere men det er ingen planer om det nå.

    Mvh

    SvarSlett
  36. Tusen takk for gode episoder paradise hotel sesong 1, kan du være så snill å seede så jeg får lasta de ferdig, vært på 95% i 6 dager nå :(

    SvarSlett
  37. Beklager men dette er borte fra harddiskene

    SvarSlett